§ 1
-
Właścicielem i administratorem obiektu jest KARKOSZCZONKA SPÓŁKA Z O. O., z siedzibą pod adresem ul. Imieli 27,
41-605 Świętochłowice, NIP: 627-277-96-67, REGON: 5229831, e-mail: info@chatawujatoma.com.pl -
Regulamin Obiektu noclegowego stanowi zasady wynajęcia pokoi i korzystania z infrastruktury Obiektu.
-
Obiekt świadczy usługi noclegowe, gastronomiczne, rozrywkowe i inne, zgodnie z profilem działalności.
-
Opis pokoi, cennik świadczonych usług noclegowych oraz opis zakresu poszczególnych usług znajduje się na oficjalnej stronie Obiektu www.chatawujatoma.com.pl
-
Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności, za pobyt w Obiekcie.
-
Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
§ 2
-
Jednostką rozliczeniową w przypadku świadczenia usług noclegowych jest doba hotelowa. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
-
Rezerwacja ważna jest do godziny 18:00 planowanego dnia przyjazdu.
-
W cenę pokoju wliczony jest podatek VAT.
-
W cenę nie jest wliczona opłata klimatyczna i będzie ona pobrana w Obiekcie zgodnie z obowiązującą stawką.
-
Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nie zameldowanym w Obiekcie, nawet jeśli nie upłynął okres wynajęcia przez niego tego pokoju.
-
Gość ma obowiązek pozostawienia udostępnionego mu pokoju oraz udostępnionego wyposażenia w stanie niepogorszonym.
-
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia, zniszczenia, zaistniałe na skutek jego zachowania lub zachowania podejmowanych przez jego gości, wartość materialną zniszczeń określa Właściciel Obiektu
-
Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
-
Na terenie całego Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych substancji.
-
Wybrane obszary Obiektu są monitorowane.
§ 3
-
Gość otrzymuje możliwość wyboru oferowanych Pakietów oraz standardowych noclegów, które to przedstawione są w panelu rezerwacyjnym.
-
Po zapoznaniu się z zawartością i ceną Gość może wybrać termin wybranego pokoju i opcje dodatkowe.
-
Po wyborze Oferty Gość przechodzi do kolejnego kroku – formularza, w którym wypełnia swoje dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.
-
Po uzupełnieniu danych Gość może dokonać wpłaty zadatku lub całkowitej opłaty za pobyt poprzez Płatności elektronicznym przelewem bankowym, które są realizowane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24.pl
§ 4
-
Gość wpłaca wyliczony zadatek lub całość wartości za pobyt poprzez system e-płatności, w przypadku wpłaty zadatku Gość pozostałą część dopłaca po przyjeździe do Obiektu.
-
Gość nie ponosi żadnych kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji.
-
Anulowanie rezerwacji przez Gościa na minimum 60 dni przed datą rozpoczęcia pobytu jest bezpłatne. Zadatek zostanie zwrócony na wskazany przez Gościa rachunek w terminie do 14 dni.
-
Anulowanie rezerwacji przez Gościa na mniej niż 60 dni przed datą rozpoczęcia pobytu jest możliwe i spowoduje naliczenie opłaty w wysokości 50% wartości pobytu.
-
Niestawienie się Gości w Obiekcie do godziny 18:00 w dniu przyjazdu bez uprzedniej informacji spowoduje anulację rezerwacji, potrącenie 50% wartości rezerwacji.
-
Niektóre pakiety lub oferty specjalne mogą posiadać inne specjalne warunki anulacji znajdujące się w opisie pakietu.
§ 5
-
Gość jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
-
Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych Przelewy24.pl
-
Obiekt oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.
§ 6
-
W trakcie dokonywania Rezerwacji w panelu rezerwacyjnym Obiektu, Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych.
-
Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) administratorem danych osobowych Klienta jest Obiekt.
-
Odbiorcami danych osobowych Gościa będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, które uczestniczą w realizacji usług.
-
Obiekt i podmioty przetwarzające dane zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia Usługi Rezerwacji.
-
Gość posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Usługi Rezerwacji.
-
Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.
§7
-
Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
-
Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług i złożone pisemnie na adres: info@chatawujatoma.com.pl Rozpatrywane będą w przeciągu 14 dni od dnia ich otrzymania.